Reklamationer för konsument

Vill du reklamera en produkt som du köpt från en idrottsförening eller skolklass, behöver du inte gå omvägen till den du köpte paketet av. Du gör din reklamation direkt här på hemsidan.

Är det fel på produkten skickar ut ny på en gång. Du får gärna välja någon annan produkt om du vill.

  • Fyll i namn och kontaktuppgifter i formuläret nedan. Du kan endast reklamera en produkt åt gången. I formuläret kan du bifoga fotografi på produkt, vilket vi gärna ser att du gör. Fotografera gärna så etikett syns tydligt.
  • Klicka på Registrera reklamation.
  • Du får en bekräftelse på att DelikatessKungen mottagit registreringen direkt på skärmen och per e-post. Skriv ut bekräftelsen.
  • Vi skickar dig en fraktsedel för varan som skall skickas till oss. I paketet du skickar oss skall kopia på din bekräftelse bifogas. Om du inte kan skriva ut bekräftelsen går det bra att skriva namn och kontaktuppgifter tillsammans med ditt ärendenummer på ett papper.

 

 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tillverkningsnummer gäller endast salamin
Nedan kan du skicka med upp till tre bilder av produkten. Fotografera hela produkten där etikett med datum syns väl. Maximal filstorlek är 5 mb.
Härmed godkänner jag Delikatesskungens integritetspolicy (klicka här för att läsa den) *
Fälten med en * efter är obligatoriska.
Kontrollera dina uppgifter och klicka sedan på "Registera reklamation".

 

Vårens erbjudande!

Tjäna enkla pengar till våren! Ni får 1000 kr i bonus när ni säljer minst 150 produkter. Boka det kostnadsfria säljpaketet senast 3 februari för att ta del av erbjudandet! Läs mer »