Frågor & svar – Under försäljningen

Svar på vanligt ställda frågor

Finns det en app?

Vi har förbättrat “Mina sidor” för både mobil och dator – därför har vi valt att stänga ner appen. Nu hanterar ni all försäljning direkt via webben, precis lika enkelt som tidigare.

Hur gör man när man fått säljpaket och tagit upp beställningar?

Kontaktpersonen godkänner och skickar gruppens order på delikatesskungen.se på Mina sidor.

Hur lägger jag som kontaktperson till produkter jag säljer?

Mina sidor:

Klicka på Kunder > Lägg till kund. 

Kan jag som kontaktperson skicka information/mejl till alla deltagare?

På Mina sidor kan du skicka ett mejl till alla deltagare. Klicka på DeltagareSkicka e-post till deltagarna.

Hur lägger jag som kontaktperson till en deltagares försäljning?

Mina sidor:

Klicka på Deltagare”Här kan du manuellt lägga till en deltagares försäljning ifall de själva inte gjort det på hemsidan.”

Var hittar jag mina inloggningsuppgifter?

Mina sidor:

Klicka på Min profil 

Vad är gruppkod för något?

Gruppkoden är en kod som deltagarna behöver för att skapa ett deltagarkonto.

Jag har glömt mitt kundnummer, hur gör jag då?

Klicka på ”Glömt mitt kundnummer” när du ska logga in som kontaktperson, eller kontakta oss på 08-7222233 eller info@delikatesskungen.se så hjälper vi dig.

Hur skickar jag in gruppens beställning/order?

Mina sidor:

Klicka på Beställ produkter. Kontrollera att alla produkter stämmer, fyll i er leveransadress och klicka på Skicka beställning.

Var hittar jag vår förtjänst?

Du hittar er förtjänst på startsidan på Mina sidor.

Om du vill se förtjänst från en tidigare försäljning klickar du på Tidigare försäljning

Hur lägger jag till gruppens säljmål?

Mina sidor:

Klicka på Vår målsättning och lägg till önskad målsättning

Alla deltagare får automatiskt upp säljmålet på sitt deltagarkonto. På så sätt har deltagarna ett tydligt mål att jobba mot. Det gynnar gruppen som helhet.

DelikatessKungen
Integritetsöversikt

Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra funktion och användarupplevelse, samt för interna utvärderingar. Läs mer i vår integritetspolicy.