Appen

Med appen kan både deltagarna och kontaktpersonen sköta allt som har med försäljningen att göra. Smidigt och enkelt!

delikatesskungen app

För både deltagaren och kontaktpersonen

Appen är utvecklad för att förenkla och underlätta försäljning samt ledning av säljarbetet. Deltagarna och kontaktpersonen kan sköta allt som har med försäljningen att göra i appen.

Ni finner allt ni behöver: säljtips, produktinformation, egen webbshop, beställnings- och rapporteringsfunktioner med mera.

Smidigt och enkelt!

Sök efter ”Delikatesskungen” i din appbutik. Om du använder din telefon nu, klicka på en av dessa ikoner för att ladda ner appen:

Apple App Store

Google Play

App deltagaren

Så här fungerar appen för deltagaren

  • Lägg till, ändra och ta bort kunder.
  • Skapa din egna personliga webbshop och dela.
  • Bli påmind om sista orderdag.
  • Se hur många produkter hela gruppen har sålt (inga namn visas).
  • Digital säljkatalog – visa produkter till kunder.
  • Få meddelande från kontaktpersonen.
  • Hela familjen kan logga in på ett deltagarkonto i appen.

Så här fungerar appen för deltagaren

App kontaktpersonen

Så här fungerar appen för kontaktpersonen

  • Lägg order (om alla deltagare har lagt till deras beställningar på deltagarsidan behöver du endast godkänna ordern).
  • Du och gruppen kan följa er gemensamma försäljning mot era mål.
  • Skicka meddelande till alla deltagare eller till en enskild deltagare.
  • Växla enkelt mellan kontaktpersonskonto och deltagarkonto.
  • Starta en ny försäljning och boka säljpaket.
  • Lägg till en extrabeställning om ni fått in beställningar efter sista orderdag.

Så här fungerar appen för kontaktpersonen